• 0255 540020 ma t/m vr 09:00u tot 17:00u
  • 0255 540020

Supportformulier

De eerste stap naar de oplossing

Vul onderstaand formulier in om een supportverzoek in te dienen. Geef zo veel mogelijk informatie over het probleem of de vraag.

Je kunt ook een screenshot of bijlage bijvoegen (of een zip bestand met meerdere screenshots, bijvoorbeeld in jpg formaat).



Let op - voordat je op de verzendknop drukt:

Zonder een duidelijke beschrijving van wat er niet werkt, kunnen we vrij weinig doen om je te helpen. Het is dus van belang dat je ons helpt jou te helpen. Daarom hierbij enkele tips in de vorm van voorbeelden hoe het niet moet:

 

Klant:

"De website doet het niet"

Ons antwoord:

"Dat is vervelend, maar op onze werkstations doet hij het prima. Ook vanaf een tablet met een 4G verbinding. Heb je het al ergens anders geprobeerd, op een ander werkstation of op een andere locatie, bijvoorbeeld bij de buren? Zijn bekende sites zoals nu.nl wel bereikbaar?, of is er een bepaalde pagina die niet volgens verwachting werkt?"

Beter was geweest:

"De website doet het soms niet. Ik maak gebruik van Edge op een Windows 10 PC. De layout ziet er soms raar uit, vooral op de contact pagina. Zie de bijgevoegde screenshot. De website werkt overigens wel in Chrome op dezelfde PC."

 

Klant:

"Mijn e-mail doet het niet"

Ons antwoord:

"Wat werkt er niet? Verzenden, ophalen of beide? Welke errormelding zie je? Is dit op een PC, Mac, tablet of smartphone? Welke app of mailpakket gebruik je en hoe is het ingesteld? Heb je webmail al geprobeerd?"

Beter was geweest:

"Het lukt me niet om e-mail te verzenden via Outlook. Het betreft email adres sales@klant.nl. Ik heb alle instelling nagelopen en zie niet wat ik verkeerd heb ingesteld. Aan het wachtwoord ligt het niet, want die werkt prima in de webmail omgeving."

 

Klant:

"Het formulier onder het overzicht in mijn webapplicatie werkt niet"

Ons antwoord:

"Dat is vervelend, maar op onze werkstations doet hij het prima. Wat werkt er niet? Kun je screenshots sturen? Werkt het wel op een andere browser, of op een andere PC, Mac of tablet? Kun je aangeven wat je exact hebt ingevuld en geselecteerd in het formulier?"

Beter was geweest:

"Het formulier onder het overzicht in mijn webapplicatie werkt niet. Invullen gaat prima en ik krijg na invullen een responspagina, maar ik ontvang geen mail van het formulier met de ingevulde velden. Ook niet in spam."

 


Probeer daarom altijd:

  • Te kijken of het probleem zich ook voordoet op een andere browser, PC of zelfs vanaf een andere internetverbinding.
  • Zo veel mogelijk details over het probleem op te geven (gebruikt systeem en browser, ingevulde data, verwachte resultaat en het werkelijke resultaat).
  • Screenshots bij de melding mee te sturen om het probleem toe te lichten.