Aangepaste openingstijden

Donderdag 20 juni 12:00 tot dinsdag 24 juni is ons kantoor gesloten

Gedurende deze periode zijn we telefonisch even niet bereikbaar.
Bij storingen verzoeken we je het supportformulier in te vullen.
Voor algemene vragen kun je het contactformulier invullen.

Hoe werken we?

Onze werkwijze uitgestippeld

Wanneer het duidelijk is hoe we samen met onze klanten werken, is de kans op onverwachtse verrassingen tijdens een project minimaal en de kans van slagen maximaal. Bij ivin hebben we aan weinig dingen een hekel, maar de duidelijke uitzondering daarop is een gestrand project. Wij doen er echt alles aan om dat te vermijden.

Om te beginnen vinden we het leuk om onze klanten te leren kennen. Een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor is een prima begin. Het vervolggesprek is vaak bij de klant, zodat we een goede indruk krijgen met wie we te maken hebben. Bij webdesign en automatisering is dat natuurlijk van groot belang. Na de kennismakingsfase vinden we het fijn om bij ons op kantoor af te spreken. We kunnen dan gebruik maken van onze grote presentatieschermen in een rustige omgeving waar wij alle aandacht hebben voor de klant. Dat is efficient en minimaliseert onze reiskosten, dus ook onze factuur.

De volgende fase is het bespreken van de exacte wensen van de klant. Het is mogelijk dat we na dit gesprek nog enkele vragen hebben, maar we brengen snel een initiële offerte uit, waarin een samenvatting van de wensen, een kostenraming en een voorzichtige planning is opgenomen. Aan deze offerte kunnen nog geen rechten worden ontleend. Het is puur om te kijken of we elkaar hebben begrepen en het financiële plaatje acceptabel is. 

Indien de klant zich kan vinden in de initiele offerte dan gaan we verder. Er volgt een nieuwe gespreksronde waarin gedetailleerder op het vraagstuk wordt ingegaan. Vervolgens komt de definitieve offerte waarin duidelijke afspraken staan opgenomen over de opdracht, planning en financiën. Zodra deze is geaccepteerd, gaan we verder en plannen we de opdracht in.

Hoe we vervolgens per dienst te werk gaan is per situatie verschillend.

Kijk hier voor de werkwijze beschrijving voor websites.

Kijk hier voor de werkwijze beschrijving voor web en mobile apps.

Kijk hier voor de werkwijze beschrijving voor systeembeheer.

Kijk hier voor de werkwijze beschrijving voor consultancy.


 

 

 

Interesse gekregen?   Een plan bespreken?   Heb je een vraag?  

Neem gewoon contact met ons op.  Bel 0255 540020. We staan je heel graag te woord!