• 0255 540020 ma t/m vr 09:00u tot 17:00u
  • 0255 540020

Contact

De eerste stap naar een vruchtbare samenwerking


Leuk dat je bekijkt hoe je contact met ons op kunt nemen! We staan je meer dan graag te woord. Telefonisch of per e-mail, maar een bezoekje aan ons kantoor is ook prima. We maken daar wel graag een afspraak voor, zodat we even de tijd kunnen nemen voor je bezoek.

Je kunt ons op diverse manieren bereiken:


Telefoon:

0255 540020 - Hoofdnummer
Maandag t/m vrijdag van 09:00u tot 17:00u

0255 540022 - Storingsnummer
Dagelijks van 08:00u tot 23:00u voor kritische storingen aan onze diensten

Wij beloven op beide nummers geen of zeer korte wachttijden. We doen niet aan telefonische wachtrijen en 'van het kastje naar de muur' doorverbindpraktijken. Mocht de medewerker die je zoekt in gesprek zijn, dan word je snel teruggebeld.


E-mail:

Je kunt ons natuurlijk 24/7/365 e-mailen. We reageren doorgaans erg snel. Als het dringend is, of voor ons een kleine moeite is, dan zul je zien dat we vaak bereid zijn buiten kantoortijden te reageren.

info@ivin.nl of ons contactformulier gebruik je voor algemene en verkoop vragen.
helpdesk@ivin.nl of ons supportformulier gebruik je voor technische vragen over door ons aan jou geleverde diensten en producten.


Post:

Post en pakketten naar ons kantoor:

ivin
Zeeweg 119
1971HA IJmuiden

Als je ons een pakket stuurt dan vinden we het fijn als je ons de track en trace code e-mailt, zodat we rekening kunnen houden met de bezorging van het pakket.


Face to face:

We vinden het leuk om onze klanten te leren kennen. Een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor is een prima begin. Het vervolggesprek is vaak bij de klant, zodat we echt een goede indruk krijgen met wie we te maken hebben. Bij websites en automatisering is dat natuurlijk van groot belang. Na de kennismakingsfase vinden we het fijn om bij ons op kantoor af te spreken. Dat is wel zo efficiënt want we kunnen dan gebruik maken van onze grote presentatieschermen in een rustige omgeving. Dat werkt wel zo makkelijk. Bovenden staat er natuulijk een lekker kopje koffie klaar. Zo nu en dan ook met een lekkere verse koek van de bakker.


Hoe we liever niet bereikt worden (en waarom):

Mobiele nummers

Indien je ooit één van onze mobiel nummers hebt bewaard dan verzoeken we je deze niet op een later tijdstip te gebruiken. Niet dat we je niet te woord willen staan - integendeel!

We zijn namelijk altijd bereikbaar, zowel onderweg als op kantoor, via ons hoofdnummer 0255 540020, en niet per se op onze mobiele nummers. Mocht het dringend zijn en ben je op zoek naar een van onze medewerkers, dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk terug wordt gebeld of we verbinden je meteen door.


SMS, Whatsapp, Messenger, Telegram en andere chat diensten:

Deze communicatievormen gebruiken we niet omdat berichten via deze kanalen niet gekoppeld zijn aan ons supportarchief en CRM, die we gebruiken om jou zo snel mogelijk te helpen.

Een kort duidelijk e-mailtje heeft de voorkeur. Alle e-mails komen snel aan. Zowel op onze werkstations als op onze smartphones als we onderweg zijn. Aan het einde van iedere werkdag lopen we de e-mails door om te kijken dat er niets is gemist.