• 0255 540020 ma t/m vr 09:00u tot 17:00u
  • 0255 540020

Contact

De eerste stap naar een vruchtbare samenwerking


Leuk dat je bekijkt hoe je contact met ons op kunt nemen! We staan je meer dan graag te woord. Telefonisch of per e-mail, maar een bezoekje aan ons kantoor is ook prima. We maken daar wel graag een afspraak voor, zodat we even de tijd kunnen nemen voor je bezoek.

Je kunt ons op diverse manieren bereiken:

Telefoon:

Op werkdagen (Ma t/m Vrij) van 09:00u tot 17:00u via ons hoofdnummer 0255 540020.

Voor kritische storingen aan onze diensten kun je ons dagelijks van 08:00u tot 23:00u bellen op ons storingsnummer 0255 540022.

Wij beloven op beide nummers geen of zeer korte wachttijden. We doen niet aan telefonische wachtrijen en 'van het kastje naar de muur' doorverbindpraktijken. Mocht de medewerker die je zoekt in gesprek zijn, dan word je snel teruggebeld.

Email:

Je kunt ons natuurlijk 24/7/365 emailen. We doen ons best zo snel mogelijk terug te emailen. Als het dringend of voor ons een kleine moeite is, dan zul je zien dat dat ook buiten kantoortijden kan gebeuren.
info@ivin.nl of ons contactformulier gebruik je voor algemene en verkoop vragen.
helpdesk@ivin.nl of ons supportformulier gebruik je voor technische vragen over door ons aan jou geleverde diensten en producten.

Post:

Reguliere post mag naar onze postbus: ivin, Postbus 340, 1970AH IJmuiden
Pakketpost mag naar ons kantoor: ivin, Zeeweg 119, 1971HA IJmuiden

Face to face:

We vinden het leuk om onze klanten te leren kennen. Een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor is een prima begin. Het vervolggesprek is vaak bij de klant, zodat we een goede indruk krijgen met wie we te maken hebben. Bij webdesign en automatisering is dat natuurlijk van groot belang. Na de kennismakingsfase vinden we het fijn om bij ons op kantoor af te spreken. Dat is wel zo efficiënt want we kunnen dan gebruik maken van onze grote presentatieschermen in een rustige omgeving. Dat werkt wel zo makkelijk. Bovenden staat er natuulijk een lekker kopje koffie klaar. Zo nu en dan ook met een lekkere verse koek van de bakker.

Hoe we liever niet bereikt worden (en waarom):

Mobiele nummers

Het komt wel eens voor dat we onderweg een klant bellen of op locatie bereikbaar zijn voor de klant en dan een mobiel nummer geven. Indien je ooit één van onze mobiel nummers hebt bewaard dan verzoeken we je deze niet op een later tijdstip te herbruiken om ons te bellen. Niet dat we je niet te woord willen staan - integendeel! - maar we zijn altijd bereikbaar op ons hoofdnummer 0255 540020, en niet per se op onze mobiele nummers. We zijn tenslotte mensen en zijn wel eens een dagje vrij of op lokatie bij een klant, waarbij we de klant alle aandacht willen geven zonder gestoord te worden. Bovendien, mocht het dringend zijn en ben je op zoek naar een van onze medewerkers, dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk terug wordt gebeld.

SMS, Whatsapp, Telegram, Facebook messenger, Ping, Snapchat, en soortgelijke diensten:

Deze communicatievormen raden we af omdat ze over het hoofd gezien kunnen worden. Een kort e-mailtje heeft de voorkeur. Bovendien komen alle e-mails snel aan, zowel op onze werkstations, maar ook als we onderweg zijn op onze smartphones en tablets. Aan het einde van iedere werkdag lopen we de mails door om te kijken dat er niets is gemist.

Fax:

Echt? Gezien we de afgelopen jaren zelden faxen hebben ontvangen hebben we onze fax-to-email dienst uitgefaseerd (ons faxmonster is al jaren geleden gerecycled). Het is overigens makkelijker om met een smartphone een kleuren kopie te e-mailen dan met een fax een bericht te versturen.