• 0255 540020 ma t/m vr 09:00u tot 17:00u
  • 0255 540020

VOIP telefonie

Dump de telefoonkabel en ontdek het gemak en de vrijheid van VOIP

ivin adviseert over en installeert en configureert VOIP telefonie met hosted centrales. Hosted VOIP centrales bieden vele voordelen boven een eigen telefooncentrale en zeer lage (instap)kosten.

Denk aan zeer hoge gesprekskwaliteit, volautomatisch doorverbinden naar mobiel, keuzemenu's, openingstijden en indrukwekkende belscripts met nette meldingen die de beller langer aan de lijn houden als het een keer druk is. ivin neemt graag de tijd om de wensen te bespreken en een volledig uitgewerkt plan aan te bieden.

Hosted VOIP telefooncentrales

In plaats van zelf een telefooncentrale in huis hebben, met of zonder duur service contract, is het nu mogelijk de telefooncentrale volledig uit te besteden. De telefooncentrale draait op uiterst professionele servers in het datacenter. Er is daarom sprake van een virtuele of hosted telefooncentrale. Op lokatie sluit u VOIP telefoontoestellen aan, die volledig automatisch over het internet contact zoeken met de hosted telefooncentale. Uiteraard is nummerbehoud vanzelfsprekend bij de overstap naar de hosted telefooncentrale.

Meerdere locaties of een werktelefoon in de werkkamer van de telewerker

Een van de grote voordelen van de hosted telefooncentrale is dat het niet uitmaakt waar de gekoppelde VOIP telefoontoestellen staan. Het enige dat nodig is is een internetverbinding tussen de VOIP telefoontoestellen en de hosted telefooncentrale. Het is dus goed mogelijk meerdere vestigingen, met ieder een groep telefoontoestellen te koppelen aan een enkele hosted telefooncentrale. Daarop stellen we één of meerdere hoofdnummers in of richten we een keuze menu en belscript in, zodat de beller de lokatie die hij wil bereikt. De medewerkers van alle vestigingen bellen nu gratis met elkaar.

Ook kunnen telewerkers met de hosted telefooncentrale thuis een VOIP telefoontoestel van de zaak krijgen, zodat ze thuis gebeld kunnen worden of met het numer van de zaak uit kunnen bellen.

Hoge geluidskwaliteit

De hosted telefooncentrales en telefoontoestellen zijn tegenwoordig uitgerust met HD voice. Kristalhelder geluid, alsof je naast de persoon staat met wie je belt.  

Belscripts, meldingen en keuzemenus

Totale controle over hoe de gesprekken van de bellers binnenkomen en hoe ze worden afgehandeld ligt nu binnen handbereik. Wanneer een beller buiten de reguliere openingstijden belt krijgt hij een andere welkomstboodschap en wordt hij direct naar de voicemail gestuurd. Binnen de reguliere openingstijden kiest de beller voor de verkoopafdeling of de serviceafdeling en wordt hij automatisch doorgezet naar de juiste telefoontoestellen. Tussentijdse berichten om de beller nog net even aan de lijn te houden, of wachtrijen. Het is allemaal mogelijk en instelbaar.

Automatisch doorverbinden naar mobiel

Voor de kleinere ondernemer die wel eens op pad is eb het kantoor onbemand achter moet laten is dit een ware uitkomst. Met een belscript is het mogelijk eerst de telefoon op de zaak over te laten gaan en na een ingestelde tijd wordt de beller direct doorgezet naar de mobiel van de ondernemer.

Voicemail naar e-mail

Overal vandaan via e-mail berichten van het antwoordapparaat kunnen afluisteren is met Voicemail naar e-mail een fluitje van een cent geworden. Wanneer een beller een voicemail bericht inspreekt wordt er direct een mail met de geluidsopname gemaild. Deze is op smartphones perfect af te luisteren. 

Interesse gekregen?   Heb je een vraag?   Of wil je een offerte?

Neem gewoon contact met ons op.  We staan je heel graag te woord :-)