• 0255 540020 ma t/m vr 09:00u tot 17:00u
  • 0255 540020

Support

De helpende hand wanneer 'het' niet werkt

Storingen zijn vervelend, maar zijn helaas nooit helemaal te voorkomen. Uiteraard doen we ons best ervoor te zorgen dat onze diensten een zo hoog mogelijke beschikbaarheid hebben.

Mocht het toch een keer voorkomen dat een product niet werkt, dan staan we bij ivin klaar voor onze klanten. Hieronder lichten we toe hoe en wanneer we klaar staan.

In alle gevallen vragen wij de storing te melden via ons supportformulier. Deze methode heeft onze voorkeur. Ingevulde supportformulieren worden met prioriteit behandeld.


Contact- en meldingsprotocol per storingstype

Managed internet server hosting, domeinen, SiteCanvas, ivinBackup (ivin diensten)

Google G Suite, Office 365, internetverbindingen (partner diensten)

Websites, maatwerk software en apps

Netwerkinstallaties (systeembeheer)

Vragen over instellen van onze diensten

 

Managed internet server hosting, domeinen, SiteCanvas, ivinBackup (ivin diensten)

We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 17:00u bereikbaar op telefoon 0255 540020.

Indien er sprake is van een kritische storing dan zijn we dagelijks van 08:00u tot 23:00u bereikbaar op ons storingsnummer 0255 540022. Onder een kritische storing verstaan we dat een product:

  • Volledig onbereikbaar is (Eerst testen vanaf een andere provider wordt op prijs gesteld)
  • Fouten of errors vertoont waardoor het gebruik van het product ernstig beperkt wordt

Google G Suite, Office 365, internetverbindingen (partner diensten)

We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 17:00u bereikbaar op telefoon 0255 540020. We kunnen dan meekijken om te zien wat er niet werkt.

Buiten deze openingstijden is het natuurlijk mogelijk om direct contact op te nemen met de partner. Onze ervaring is dat storingen op partnerdiensten meestal snel worden opgelost.

Websites, maatwerk software en apps

We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 17:00u bereikbaar op telefoon 0255 540020.

Indien de website of software op ivin Managed internet servers draait, en er sprake is van een kritische storing, dan zijn we dagelijks van 08:00u tot 23:00u bereikbaar op ons storingsnummer 0255 540022. Onder een kritische storing verstaan we dat een product:

  • Volledig onbereikbaar is (SVP eerst testen vanaf een andere provider)
  • Fouten of errors vertoont waardoor het gebruik van het product ernstig beperkt wordt (SVP eerst testen op een ander apparaat of browser)

Netwerkinstallaties (systeembeheer)

We zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00u tot 17:00u bereikbaar op telefoon 0255 540020.

Indien de storing buiten onze standaard openingsuren valt en kritisch is, dan is het mogelijk ons dagelijks van 08:00u tot 23:00u op ons storingsnummer 0255 540022 te bellen. Tijdens het gesprek proberen we een oplossing te bedenken, maar we kunnen niet garanderen dat we de storing meteen kunnen oplossen. lndien we een tussenoplossing kunnen geven zullen we dat bespreken.

Vragen over instellen van onze diensten

Het kan altijd gebeuren dat het niet lukt iets in te stellen. Bijvoorbeeld een FTP account in en FTP client of een e-mail account in Outlook of in een smartphone app. Voor bepaalde diensten hebben we handleidingen opgesteld, die de meeste instellingen duidelijk behandelen.

Indien het na het doornemen van de handleiding toch niet lukt, dan heeft het invullen van ons supportformulier de voorkeur.

Mocht dit alles niet helpen dan zijn we dagelijks van 09:00u tot 17:00u bereikbaar op telefoon 0255 540020. Het is mogelijk dat we een terugbel-afspraak maken op een later tijdstip.

 

Interesse gekregen?   Heb je een vraag?   Of wil je een offerte?

Neem gewoon contact met ons op.  We staan je heel graag te woord :-)